Heart
Heart
**
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

____________________
دسته بندی

عکس

عکس عاشقانه

فیلم

دموی بازیها

مقالات

چگونه جلوی هک شدن وبلاگ خودرا بگیریم؟

تاریخی

پزشکی

مطلب

فال طالع بینی

ویژگی گروه خونی

مطالب

عاشقانه

مذهبی

علمی

عمومی

جوک اس ام اس

خنده دار

اخبار

ورزشی

جدید

اموزشی

مجله الکترونیکی

بازیها وکامپیوتر

کانتر

داستان

کتابها

کامپیوتر

nod32

آیا میدانید؟

روانشناسی

____________________
آرشیو

خرداد 1391

ارديبهشت 1391

____________________
مطالب اخیر

فروش آی دی گارنا و لول آپ کردن آی دی ها
فروش آی دی گارنا و لول آپ کردن آی دی ها
مطلب ارسالی ازatila
خدایا تو دانی
تاريکي شب
تاريکي شب
در افسانه ها آمده روزي
در افسانه ها آمده روزي
الو سلام منزل خداست؟
الو سلام منزل خداست؟
فصل زرد
فصل زرد
بعد از رفتنت......
شب که مي رسد
داستان
داستان
.......
پنج وارونه
پنج وارونه

____________________
نویسنده

gordan

big hitler

____________________
لینک ها

حمل ماینر از چین به ایران

حمل از چین

پاسور طلا

الوقلیون

____________________
لینک ها

انجمن تخصصی ماهواره

لیست تمام وبلاگهای لوکس بلاگ

ردیاب خودرو


____________________
امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 123
بازدید دیروز : 92
بازدید هفته : 123
بازدید ماه : 443
بازدید کل : 62497
تعداد مطالب : 151
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

اول «رویانیان» را شکست بده!

رویانیان در حقیقت در روزهایی که سعی داشت رسانه هایی که خبر از مذاکرات مدیرعامل پرسپولیس با بازیکنان فصل آینده را می دادند را محکوم کند و آنها را دلال هایی بخواند که تیمش را با چند صد میلیارد ضرر روبرو کرده اند، ناگهان طی گفتگوی خود با این خبرگزاری ادعا کرد که وحید هاشمیان و مهدی مهدوی کیا دیگر جایی در لیست پرسپولیس ندارند.
رفتار رویانیان نوعی غیرحرفه ای گری محض بود. هرچند وحید هاشمیان در پرسپولیس صاحب پیشینه ای درخشان نیست، اما لااقل به واسطه خاطره ای که از او در یادها مانده باید آن قدر صاحب ارزش می شد که مدیرعامل تازه وارد پرسپولیس به خودش اجازه ندهد پیش از دیدار حساس با الاتحاد، او را یکی از مازادهای تیمش بنامد. شاید ناآشنا بودن رویانیان با دنیای فوتبال و این که او شناختی از بازیکنان تیمش ندارد و اصلا شاید نمی داند که همین وحید هاشمیان چه نقش مهم و موثری در آخرین صعود ایران به جام جهانی داشته است. اگر می دانست که لااقل حرمت نگه می داشت و اینگونه او را در آستانه بازی با الاتحاد در لیست مازاد قرار نمی داد.
اما بدتر این که مهدی مهدوی کیا را مازاد دانسته! رویانیان آیا می داند قدمت و سابقه حضور مهدی در پرسپولیس به چند سال قبل برمی گردد؟ آن روزهایی که مهدی در پرسپولیس بازی می کرد، رویانیان چقدر فوتبال را دغدغه زندگی اش می دانست؟! آقای مدیرعامل حتی حرمت نگه نداشته و او را به سادگی در لیست مازادی قرارداده که حتی مورد تایید سرمربی هم نیست!
از مدیرعاملی که سعی می کرد قبل از بازی با الاتحاد عربستان که بی شک مهمترین بازی این باشگاه در سال 91 است، چنین اظهار نظری بعید می نمود. شاید همین رفتار اوست که باعث می شود که امروز باور کنیم ورود مدیرانی که پیشینه ورزشی ندارند به بدنه مدیریت ورزش و فوتبال، مخرب تر از بازی دادن به مدیرانی است که با وجود عدم برخورداری از دانش مدیریتی، اما اندکی شناخت و آگاهی از زندگی در فوتبال دارند. رویانیان که می خواست روزنامه ها را به تخریب روحیه تیمش محکوم کند، حالا خود تیشه برداشته و به جان روح و روان تیمش افتاده. این شاید بهترین اقدامی بود که مسوولین الاتحاد عربستان منتظرش بودند. ایجاد یک شکاف روحی و روانی عمیق میان بازیکنان و البته از بین رفتن حس اعتماد میان بازیکن و مربی و مدیریت!
رویانیان مجبور شد باز هم حرفی که خودش به زبان آورده (و البته خبرنگار ایسنا ادعا می کند که فایل صوتی مدیرعامل پرسپولیس را هم دارد) را تکذیب کند. رویانیان مجبور شد به محض رسیدن به دبی، در اتاقش با هاشمیان و مهدوی کیا جلسه بگذارد. جلسه ای که در آن، مصاحبه اش با خبرنگار ایسنا را تکذیب کند و البته این هم برگرفته از تازه وارد بودن او و ناشناس بودن فضایی است که تازگی در آن زندگی می کند. آیا مهدوی کیا و هاشمیان این ادعای مدیرعامل را بارها و بارها از زبان مدیران ما نشنیده بودند؟! کذب خواندن نوشته های روزنامه ها و خبرگزاری ها، دم دستی ترین رفتار ممکن است. حالا کار به جایی رسیده که حتی هوشیار که هرگز در سطح اول فوتبال ایران نبوده و با رویانیان به پرسپولیس آمده هم ادعا می کند که هیچ کجای دنیا، مدیر در مورد بودن یا نبودن بازیکنان تیم تصمیم نمی گیرد. مدیرعامل پرسپولیس که می خواست همه را محکوم به ایجاد شکاف و نفاق در تیمش کند، حالا خود با دو کلام حرف بی موقع و البته خارج از محدوده وظایف یک مدیرعامل، تیمش را وارد فضایی سنگین کرده!
به نظر می رسد پرسپولیس قبل از بازی با الاتحاد، در نبردی نابرابر با مدیریت خود قرار گرفته است. پرسپولیس باید قبل از بردن الاتحاد، رویانیان را برده باشد!   


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: